Ucapan Untuk Cikgu Bersara

Awasome Ucapan Untuk Cikgu Bersara 2022. Berhimpun di pagi yang mulia ini sempena majlis persaraan cikgu hjh. Ucapan ringkas guru bersara ucapanku.

Kad Ucapan Terima Kasih Kepada Bos
Kad Ucapan Terima Kasih Kepada Bos from motorberisik.web.app

Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang. Oct 03, 2021 · selamat bersara cikgu. Terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan guru dan akp terutamanya kepada guru besar ,cikgu mokhtar bin.

Kad Ucapan Untuk Cikgu Bersara.


Saya dan keluarga mengucapkan selamat bersara buat cikgu roslan.semoga cikgu sentiasa dalam kerahmatan dan perlindungan allah hendaknya.mohon ampun maaf atas. Sampai jumpa nanti selamat tinggal. Ucapan pengetua semasa majlis persaraan beliau ;

Assalamualaikum, Cikgu.saya Dan Keluarga Mengucapkan Selamat Bersara Buat Cikgu Roslan.semoga Cikgu.


Cikgu pencen cipta baja 'ajaib' untuk semua pokok buah. Kad ucapan untuk cikgu bersara. Inilah 15 contoh teks ucapan guru bersara paling lengkap.

Ucapan Salam Perpisahan Kepada Sahabat Guru Dan Orang Tersayang From 1.Bp.blogspot.com Baca Versi Flipbook Dari Skema Jawaban Buku Teks Bm Tingkatan4 Kssm.


Inilah artikel mengenai ucapan ringkas. Terima kasih untuk segala pengorbanan yang telah cikgu curahkan demi mencerdaskan anak muridmu di. Bismillahirrahmaniraahim, assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua.

Ucapan Perpisahan Teks Selamat Bersara Kad Ringkas Buat.


Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang. Inilah 15 contoh teks ucapan guru bersara paling lengkap. Tb nak share lah kad ucapan selamat hari guru yang menarik dan comel di baca ni.

12/06/2022 Sekian Sahaja Ucapan Saya Selaku Wakil Murid.


Membina kad hari guru dan mengedarkan kad tersebut kpd setiap guru mencari tajaan untuk. Teks ucapan untuk guru yang bersara di majlis · assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh…. Under one roof selamat hari guru.

Belum ada Komentar untuk "Ucapan Untuk Cikgu Bersara"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel